14 Haziran 2012 Perşembe

Hayatımın soundtracki - EDİTH PİAF

Hayatının yönünü değiştiren bazen için bir şarkı,  bazen bir bakış,
 bazen bir gülüş bazen de tek bir söz olabiliyor.
İşte bana ilham veren, ilk dinlediğimde piyano sesiyle beni benden alan La Foule şarkısı oldu,
Ben ona şarkı demiyorum ama dinlediğimde geniş çaplı bir araştırmaya başladım, Edith'i tanıdım,
ve yaşadıklarıyla resmen beni hayatının içine aldı,
fotoğrafını ilk gördüğümde ise şarkıyı dinlerken kafamda canlandırdığım kadını karşımda buldum


Başarısızlıklarla azimle sürdürdüğü hayatını, dünya çapında kabul görmüş başarısı ile sonlanndırdı.
Size tavsiye edebileceğim Simone Berteaut - Kaldırım Serçesi kitabı, kız kardeşi Edith'in aşklarını, hırslarını, başarılarını kimilerinin hor gördüğü o kaymak sesini 
güzel bir dille anlatıyor, biyografi sevenler mutlaka edinmeli,
Herşeyden önce bir başarı öyküsü 
Ordan oraya savrulduğum zamanlarda dinlemek kendime getirmeye yetiyor her parçasını


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...