13 Haziran 2012 Çarşamba

DİY Kot Boyama

Evde hiç kullanmadığım beyaz kotumu gözüme kestirip, bu senenin modası rengarek kotlarıda bahane bilip işe koyuldum
Önce katalogtan sarı rengi seçip, yanında verdiği sabitleme ilacıyla birlikte boyayı 3.5 TLye aldım,
 içine birazcık sirke katmamı önerdi, eve gelip makineye attımm
rengi tam istediğim gibi tutmadı, hatta tekrar boyicam :) 
ama yeni bir kot almışım gibi oldu
ve hiçbir dalgalanma yok :) denemek isteyenler için gerçekten kolay ve farklılık katan bir işlem :)








6 yorum:

  1. sen bilirsin ama ben rengi çok beğendim.

    Bloğumda çekiliş var, beklerim;)
    http://pinkyfashionbeauty.blogspot.com/2012/06/hediye-cekilisi-kozmoda.html

    YanıtlaSil
  2. aiy teşekkür ederimm çok sevindim beğenmene hemen geliyorum çekilişe :)

    YanıtlaSil
  3. bence çoooooooooooooook fazlasıyla güzel olmuş yarın arkdaşımla bende alıp yapıcam :D bana bu fikri verdiğin için sana çok teşekkür ederim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa çok sevindimm,, umarım seninkiii çooook güzel olurr, içine sinerr :))

      Sil
  4. kotu makınada nasıl boyadınız.deterjan kısmınamı koydunuz boyayı?çok gsl durmus bende bır pantolonumu koyu lacıverte boyamak ıstıorum ama makına zarar görur dıe korktum?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. makinemiz yeniiii, normal deterjan koyulan yere koydum boyayııı, zaten boyanın arkasında detaylar yazıoo, sonra makinayı boş kez bi kere çalıştırdım, ne olur nolmaz diye hiç bişey olmadıııı ben de çok memnun kaldım, sadece istediğim renk tutmadı yoksaaa yeni kot gibi oldu, deneyebilirsinn ben memnun kaldım :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...